ar det mandag...?

ja jag tror det ar mandag idag, inte helt 100 faktiskt...

om man har tillgang till en bat med massa leksaker ar det dumt att inte anvanda dem, eller hur?

                        

                        
                         Foy

                        
                         Captain Kayla and the boys...

                        
                         Carlo och Kayla

                        
                         John

                        
                         Carlo

                        
                         denna sexiga tender kan jag kora alldeles sjalv... mkt stolt!

                        
                         Sardinien ar valdigt valdigt vackert.

                         photos: Kayla Harris

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för kortet. Jag saknade dig ännu mera när jag såg din handstil!

Å vad vackert det verkar..skickar du lite av det vackra till oss? Puss älskr, älskar, älskar

2009-08-25 @ 22:43:06
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0