den 4e september...

fick det efterlangtade datumet idag, fredagen den 4:e september.

MEN: this is yachting, things might change...
gud va jag hatar den frasen, hor den sakert tre ganger om dagen och speciellt sa fort vi har crew mote och vi far nagon sorts information.
' but remember, this is yachting...'

har rast nu, kommer tebax lagom till att avsluta dagen, sa det kanns bra.
alla gaster har middag av baten idag, sa det betyder tidig kvall och myskvall i soffan.

har precis packat 2 louis vuitton vaskor fulla med skor och klanningar for miljontals kronor, for nagra sekunder latsades jag att det var mina vaskor och mitt innehall, men sen kom jag tillbaka till verkligheten igen nar radion borjade prata pa min hoft... jaja, om nagra ar sa!




                        
                         vacker solnedgang pa charter, eller...

                        
                         bombnedslag for att man har for mycket skoj av baten... just nu valjer jag bombnedslag!


Kommentarer
Postat av: Fiaprutt

Gissar på att mitten hyllan är din love? Fick du mitt kort jag skicka för ngra veckor sedan?

2009-08-28 @ 14:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0