en dag pa stranden och indisk afton.

da ar annu en dag gjord, det betyder en dag narmare frihet...

men det har varit en valdigt bra dag. vi hade mojlighet att ta en extra lang rast och ta tendern in till stranden, sa skont att ligga i solen och sen ta sig ett dopp.
jetski tripp tillbaka och sen var det att ga tillbaka till jobbet igen.
lite extra energi fran solstralarna och man kan ta sig igenom nagra dagar till med ett leende pa lapparna.

har precis slutat for kvallen.
jag ar uppyntad till tanderna som en indie...!?
det var mycket trevligt och gasterna uppskattade det verkligen, men nu luktar jag som en onion bahji hela jag...

imorgon ska vi tillbaka till Porto Cervo, far se om jag vagar mig ut och shoppa. borde be nagon av tjejerna att gomma mitt kreditkort ikvall sa att jag inte hittar det imorgon...

blir det ingen shopping kanske man kan ta sig ett glas vin for 25 euro eller en kaffe for 30...

                                          

                                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0