filmmys

annu en tidig kvall, detta ar helt otroligt, verkar som att de har trottnat pa middag ombord efter 7 veckor.

har myst med mina flickor i var lounge och vi har sett min absoluta favorit film Sweeny Todd, fantastisk.
och nagon hade tagit tendern till land och fyllt upp vart snack forrad med massa choklad, sa det var the och choklad, yoghurt och hjortronsylt party framfor tv:n.

nu ska jag kolla nagra avsnitt (kanske 2) pa Dirty Sexy Money! favorit just nu...

annars, fortfarande i Italien, alla bara vantar pa samtalet over radion att vi ska bege oss hem, hem till Frankrike. Det ar verkligen konstigt hur det kan kannas som hemma, ja det ar ju var hemma hamn, men ocksa sa kanns det sa hemma for alla.
Trodde aldrig jag skulle kalla Frankrike mitt hem.
(Ta inte at er nu dar hemma, ni vet att hemma ar hem hem.)

Annars ar min kamera sonder och batteriet ar mysteriskt borta, sa det ar dax att kopa ny, sa fort jag nar land.

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0