jag tror vi borjar narma oss...

antligen antligen, vagar knappt hoppas.

ar i Italien, ca 4 timmar fran var hamn i Antibes, Frankrike.
vagar man tro att vi ar pa vag hem?
ja, jag tror det.

halften av gasterna aker hem imorgon, det finns inga tvivel, deras visan gar ut.
vi vantar pa att batens manager ska flygas in sa det kan diskuteras med bossen, och sen.............
ar vi fria!

fragan ar:
blir det en beach day i helgen eller inte?
ingen vet!

oj oj, aldrig vart sa sugen pa ett glas vin i hela mitt liv.
bara sitta, andas, kolla pa folk och traffa alla, skvallra och sippa mitt vin.

men nagra dagar till. allt ska vara perfekt in i det sista.
och jag ska borja grooma for stranden...

                        


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss love..Har du fått nippran på vin elle? Du låter som ett gammalt fyllo. =) Jag har fortfarande inte förlåtit dig för att du inte kan komma hem till min födelsedag. =( Vad blir festen utan dig? Jag saknar dig, hoppas du får någon ledig stund snart. Puss puss tage

2009-08-27 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0