may I offer you some more wine Sir...?

ja ibland ar det nog bra att man ar lite for uppe i servicen och inte har en aning om vilka som sitter kring middagsbordet nar man serverar.
hade jag inte vart sa koncentrerad pa att allas glas var fyllda och att alla var nojda och hade mat pa sina tallrikar.

jo da hade jag kanske sett att jag serverar faktiskt Mr och Mrs Roberto Cavalli och Mr och Mrs Andrea Bocelli.
HA, ja det var ju skont att jag inte spillde nagot rodvin pa nagon utav dem, utan agerade sjalvklart superstew...

mycket nojd med min kvall!


Kommentarer
Postat av: Fia

OHMY! Haha sjukt. Bättre du var koncentrerad än att du visste vilka de var och var nervös. Sjukt grymt iaf kära syster. Vi är mitt uppe i att packa för fullt. JOóbbigt är det men imorgon flyttar vi och på måndag börjar jag på universitetet! :)

2009-08-29 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0