pa vag till France...

sa, da lattar ankaret och vi beger oss mot Cannes Islands och Frankrike, antligen.

nu vet jag hur mitt kommande halvar kommer se ut och jag tror att jag ar ganska nojd.
tillbaka till Antibes, Frankrike, maste gora Antibes ordentligt nu, vi kommer bara ha 2 veckor pa oss.


                        
                         Antibes

                        
                         Antibes

beger oss till underbara Palma, Spanien och vi kommer att vara dar en manad.
alskar Palma, sa vackert och sa manga riktigt bra restauranger, alskar tapas och rodvin sa det ar verkligen min stad.


                        
                         Palma


sen beger vi oss av till underbara Tyskland av alla stallen, ska tillbringa 4 manader dar over var shipyard period.
da blir det till att skaffa lagenhet och forsoka ha ett sa normalt liv som mojligt.
laga mat, har inte lagat mat till mig sjalv pa 1 1/2 ar, frukost, lunch och middag har alltid kommit serverat, bortskamd? kanske lite...
men det ar bra, nara hem, kommer ha alla helger ledigt och ha mojligt att gora massa helgtripper lite overallt.


                        
                         Vegesack, Tyskland


men sa att ni alla vet:

'this is yachting, things change...'


Kommentarer
Postat av: Johanna

och som du vet.. I´ve got kids, they changes..

Dom kommer vara sketastora när du träffar dom nästa gång. Kom hem och snutta på dom! Jag vill att du ska va en sån där rolig "tant" som Noah frågar efter och vill ska komma på besök med massa presnter..heheh..jag blir tokig utan dig och Mia.

2009-09-01 @ 21:03:23
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

å du..länka till mig va..jag har gjort det till dig på min sida. Pussi

2009-09-01 @ 21:04:23
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0