starting to see the light...

igar var det bossens PA's fodelsedag, sa vi serverade honom frukost i vara underbart fina kostymer, han absolut alskade det!
(jag undrar varfor...)

sa hela dagen var ett firande. hade en stor beach setup med BBQ pa kvallen, sa otroligt vackert, med ljus och lycktor overallt, ett dukat bord, en lounge, stort bord med massa grillat, sallader och tartor...

och sjalvklart den beromda vattenmelonen, som var flugen in med helikopter!!!! (what!?)

om mitt brollop ens ar i narheten av detta firande igarkvall, sa ar jag en lycklig brud vill jag lova, det var sa otroligt vackert och romantiskt.

nu spanas det vilt om vad som kommer att ske i veckan, alla har lagt in 10 euro var och hoppas pa storvinst.
200 euro far den som gissar ratt dag och plats for vart gasterna ska ga av, mitt bett ar den 29e i Antibes, vem vet...


                                    

                                     

                                    

                                     




Kommentarer
Postat av: Johanna

Love..what´s up with the cust..va fan utklädnaderna? hahahah E det en sjuk jävel du jobbar åt som vill att ni ska springa omkring i små kostymer och servera? Yäääkkk..

Jaha och vad gör du om du vinner storkovan? Köper sprit? Kommer du hem på födelsedagen min nurå? Puss älskar dig

2009-08-22 @ 20:21:56
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va? Väljer du en vecka i skit kroatien framför mig! =(

2009-08-22 @ 22:31:50
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0