"tidig" kvall...

sa, gasterna blev bjudna pa middag till baten som ligger pa ankar bredvid oss, skont, detta betyder att jag ar i PJ nu o inte kl 4 inatt.
riktigt skont, annu en dag tickad av i kalendern.

men jag klagar inte, alskar att servera 8 ratters, champange o whiskey anda in pa smatimmarna, det ar inte alla som far gora det...

onskar bara att det var jag som kunde ata 8 ratters, dricka champange och whiskey, men om dryga veckan, da e det jag!!!

och vi fick besked idag, att Vicky har kommit till vart kontor i Antibes, alla tjejers bestallning fran Victoria's Secret, vi har var forsta beach session planerad in i minsta detalj, vanta bara...

sweet dreams and beautiful nightmares,
andi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0