9 timmar hem

sista dagen ar gjord, sa nu e jag jul ledig i 2 veckor. kanns sa fantastiskt skont.

vantar pa min kara far och farbror som har kort hela vagen till Tyskland for att hamta mig och alla mina saker.
har tomt min hytt pa iallafall sakert 25 kg, det maste ju vara en bra rensning, in i mitt forrad ska det.
konstigt att ha ett forrad, men inget hus eller lagenhet. ibland kanns det tomt att inte riktigt ha ett hem...

men en dag nar jag bestamt mig vad jag ska gora med mitt liv och vart jag ska bo. da ska jag ta mina besparingar och kopa mig den finaste lagenheten i varlden. eller hus kanske tom.

var ute och at middag igar, sa trevligt. har sa underbara vanner har...
lite bakis och skakis idag, sa det ska bli skont med en 9 timmars bilfard hem till Trollywood.

yeah boi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0