jul jul, stralande jul

har ar det julkansla vill jag lova.
julgranen ar pyntat, fairy lights overallt, glitter och krimskrams.
klapparna for adventskalendern ligger under granen, varje crew member har ett nr och da alltsa ett datum, ja ni forstar.

borjat att planera for Lucia nu, Alice och Linnea (de ar vi tre svenskar) rostade mig for Lucia, sa tva mot en, de vann!
Linnea ska vara pepparkaks gubbe och Alice stjarngosse, Linnea ar nere och googlar Lucia sanger nu, och klockan ar halv elva pa kvallen, vissa ar entusiastiska...
sjalvklart blir det lussekatter och pepparkakor ocksa.

idag var det is ute pa dack, kan man hoppas pa en vit jul?

xxx


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! vad härligt ni verkar ha det..Jag hade kunnat döda för att få byta med dig i en vecka. Själv så har jag fullt upp med alla julaktiviteter som är måsten innan jul. Försöker att inte hetsa upp mig och julstressa, och tar vara på tiden så gott det går när man jobbar de tider som jag gör. Jag var på Wallmans och såg på en show häromdagen som jag blev bjuden på. Då var det två från musikal klassen som var med. Det fick mig och tänka på när vi var i olso och sökte. Jag vet inte om jag är glad att jag inte fick jobbet eller inte. Det var en ganska sunkig show men visst spratt det till lite i benen när jag satt där och åt och var nästan på väg upp på scenen några gånger..Hoppas du har det bra och glöm inte att jag har kalas den 26 dec om du kan och vill komma =) puss

2009-12-04 @ 19:35:45
URL: http://underminatak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0