lemsip och sudafed...

det ar mitt kokain for tillfallet...
jag mar inget bra alls, tror att var kara Foy fick med sig lite influensa fran Fiji.
- Yea Bro, I think I brought the crazy monkey flu with me...

men efter nagra koppar the och en filt mar jag sakert battre imorgon.
det maste jag, vara grannar, Dilbar har sitt x-mas party imorgon och de har bjudit over vart crew.
sa det ska bli skoj att mixa och matcha tva yachtar emellan.



min absoluta boat crush, Dilbar.


har vart pa Ikea idag och shoppat for batens pengar, oj vad full bilen blev. tog oss ca 30 min att pussla ihop allt sa vi kunde stanga alla bildorrar.
maste saga att tyska lektionerna jag tog i skolan FAKTISKT var givande. har pratat mer tyska pa 6 veckor an pa de 4 ar jag laste i hogstadiet.

imponerande maste jag saga!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas du verkligen kryar på dig. Blir väldigt stolt när jag hör att du pratar tyska :) Puss

2009-12-16 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0