watch med nudlar

sitter o ater ljuvliga nudlar och tittar pa klockan, onskar den var tio nu sa jag kan krypa ner i sangen med min bok,
vardelos men underbar: wifes V girlfriends.

igar gick vi ut pa en promenad, som fortsatte med ett glas vin, som ledde till att hela crewet fran en annan mega bat (my boat crush, Dilbar) kom in, vi halsade dem valkomna till Tyskland, och 5 timmar senare tog vi alla den lilla farjan hem till varsin bat, sa trevligt man kan ha.

just sokt ett jobb i sverige, sa vill ni ha hem mig far ni halla tummarna, och det far allt forsoka fa detta jobbet att verka lika spannande som i annonsen... mer sager jag inte for nu, men Goteborg ar staden.

veckan borjar narma sig sitt slut, julmiddag och Bremen pa fredag, sen blir det utgang i hamburg pa lordagen, Buzz sista kvall med ganget... det ar sa svart att se en crew member ga.

men men...


Kommentarer
Postat av: kristin

Vi håller tummarna alla tre! Längtar tills du kommer och får träffa lilla skrutt, puss o kram från oss

2009-12-08 @ 21:33:05
Postat av: johanna

Klart de e i gbg, i trollhättan skulle de aldrig va. =)

Puss längtar, när kommer du

2009-12-09 @ 09:02:33
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0