gym gym gym

skont att vara igang igen, och det ordentligt.
jag tom springer pa mitt treadmill, det ni...


vart en fin vinter dag i vackra Tyskland idag, riktigt skont.
men nar vi slutar jobba ar det morkt igen, sa det fick faktiskt bli 12 min/4$ i solariet idag, fy mig!
men gud va skon och harlig man kanner sig efterat.

antligen borjar allt skoj narma sig, vi ska ha en stor julmiddag och utgang pa fredagen den 11e, finklanningen pa, de hogsta klackarna och lockar pa det...

sen kommer min kara far med vanner och plockar upp mig o ch mitt pickopack och beger oss hem. sa underbart!

men forst, nagra veckors jobb, lite gym, lite sol och inga kolhydrater. haha hur ska jag klara det?

xxx


Kommentarer
Postat av: Baxxxon

Tsss..inga kolhydrater?? Ja då kan du inte komma hem t mig! =)

Nu e det dax för dej, mej och majja att gå ut. När hände det sist??

pussssssssssssss

2009-12-01 @ 10:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0