sushi

atit sushi pa den batsa sushi restaurangen idag... sa mums. kommer sma batar med sma tallrikar, sa det ar bara att plocka vad som ser mummsigt ut.

langtar tills jul och nyar nu, ska bli sa roligt att aka hem och traffa er alla.
sa fort jag ar tillbaka pa baten, hoppas jag att 3 veckor gar snabbt sa att jag kan aka till Sverige.
ska bara hitta nagon som vill ta en liten road trip till Tyskland for att hamta upp mig, tankte ha med mig lite saker hem och kan inte ta allt pa flyget.
nagon som kanner sig manad??? jag betalar for bensin, mat och underhallning, snalla...

imorgon ska jag ivag pa min forsta balettklass pa 2 ar, eller kanske annu langre.
ska bli sa spannande, hoppas att jag fortfarande kommer ihag hur man gor.
jag menar det gar ju ganska bra nar jag dansar i hytten :)

ha en harlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0