tebax

oj vad dalig jag vart pa att uppdatera...

akte in till SanFrancisco igar och motte upp med Mike, min underbara galna van som ar chefsteward pa vart systebat C2...
sa skojj att traffa honom, konstigt att dar gick vi hand i hand i SanFran... battre an Antibes det!

gick pa en liten shoppingtur och sen var det lite rosevin och massa skvaller i timmar.

har om dagen sa shoppade jag loss lite... eller mkt!

sa 3 par skor (fina hoga klackar)
4 klanningar
massa krimskrams
underklader fran Victorias secret
lite julklappar fran Abercombie and fitch
gra mysdress fran Juicy... haha
plus massa massa mer

sa 7 timmar pa the Great Mall va valbehovligt.

Halloween var helt otroligt har, amerikanerna vet verkligen hur man gar in for nagot till 100 %.
vissa tradgardar var som tagit ur en skrackfilm eller ett spokhus pa ett nojesfalt...
ska forsoka lagga upp lite kort, (morbror... snalla kan du hjalpa mig)

alla var sa fina och uppkladda i sina kostymer.

ar hemma med en liten snorvlig kusin idag, sa lite the bryggning och film sa far vi hoppas att han mar battre snart.

viktig fraga:
Vad hander pa nyar?
trollhattan eller goteborg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara du är med mig på nyår så

2009-11-04 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0