Tyskland

tyskland ar kallt...
men valdigt valdigt roligt.


Var lilla farja i Vegesack





det mysigaste med Tyskland ar att de ar sa till sig i julen. jul och ljus overallt, julmusik spelas och gluwein flodar.
jag bara gar omkring och ler, jul ar min absoluta favorit hogtid.

ska bli sa underbart att aka hem och vara med nara och kara denna julen. alla julklapparna ar redan inhandlade och klara, shoppade allt i USA, men det e klart springer jag pa nagot, sa sjalvklart kan det bli nagra till.

alla flyg hit och dit ar antligen bokade, men gud vad dyrt och krangligt.  men nu verkar det vara lost och betalt.

jobbar denna helgen, ganska skont faktiskt. blivit mycket festande sen jag kom tillbaka. forra helgen akte vi till Hamburg for helgen. med mitt jetlag,vin och komma hem 11 pa morgonen, madde jag riktigt riktigt daligt...


Tagresan Vegesack - Bremen - Hamburg


Hamburg by night



men, pa onsdag eftermiddag flyger jag till the UK o vilar upp mig over helgen. ska bli helt underbart, behover det.
bli ompysslad lite.

X Factor ar mitt nya favvo program, och det borjar bli riktigt spannande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0