allt faller pa plats...





det kanns bra att det mesta borjar falla pa plats. semestrar, flygbiljetter, vissa masten som man alltid har att ta tag i, tankar och sant.
det kanns riktigt bra faktiskt!

jag alskar vad jag gor och jag tror faktiskt att jag har det basta jobbet pa jorden, helt arligt.
det slog mig har om dagen nar jag var ute pa dack och invantade gasterna for frukosten. tittade mig omkring och sag den spanska kustlinjen sakta glida forbi, oktober, men solen sken pa mig och allt var sa vackert...

MEN, det ska bli sa skont att jag bara har ca en vecka till min semester, fa komma bort lite och bara vara jag.

varan crossing borjar den 15e, men det beror sjalvklart pa vadret, sa det kan vara plus minus 2 dagar. 2 dagar att segla till Gibraltar och det ar fran Gibraltar mitt aventyr borjar.

flyger till Plymouth nagra dagar och tar sedan taget till London for en langhelg, pa tisdagen den 27e flyger jag till SanFrancisco och stannar dar till ca 17e November.

men innan dess ska det packas och rojas i garderober och lador.
och ett uppdrag ar att hitta resvaskan som befinner sig i 1 av 10 "hal" i golvet som vi har en i varje hytt.
sjalvklart kommer inte jag ihag vart jag packade undan min for sisadar 1 1/2 ar sedan, hmmmm.

ha en underbar dag.




Kommentarer
Postat av: johanna

Jag är inte alls avundsjuk, jag trivs bra här med barnen och det regniga vädret. =)

När kommer du hem till sweden? Kan man få en ljusglimt av dig?

Puss

2009-10-08 @ 21:43:21
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0