antligen "helg"

nu e det som fredagkvall for mig.
jobbat hela helgen eftersom det var jag som var pa watch...
men nu sa, nyduschad, sminkad och redo att lamna baten.
lite rodvin och tapas ar det som galler ikvall, de basta manniskorna fran baten kommer med och det komer att bli sa mysigt.

det basta med dagen ar, att jag har pratat med min alskade Mia lange lange, sa skont.
och aven webcamerat med lillasyster Myran... sa nu ar krafterna pa topp igen.

Linnea, min lilla svenska lillasyster pa baten flyttar in med mig idag. sa vi ska ha en riktigt sveskhytt vi, var pa Ikea har om dagen och kopte fina roda paslakan, roda mattor och handdukar.
rakost, blabarssoppa, mazariner mm.
men tyvarr forsvann all mat pa 2 timmar...
men hytten ar fin med allt det roda, lite mer hemtrevligt sa.

hoppas ni alla har haft en trevlig helg, min borjar nu!


Kommentarer
Postat av: johanna

Men jag vill också ringas!!!! Kan man inte få se en bild från hytten din? Puss love you

2009-10-11 @ 21:20:20
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0