antligen...

ar jag framme i SanFrancisco hos familjen.
kom igar eftermiddag, flog fran London.
resan gick fint, lyckades byta till mig en battre sittplats med ett leende sa det var val ganska okej...

barnen ar jatteglada och motte mig med massa kramar och leenden i dorren.
de 2 fina nya hundarna ar helt ljuvliga och morbror har vart ledig idag for att ha en hunddags kurs med mig, haha.
skont att vara har...

vart med moster Lottha idag hos tatueraren, mkt intressant, typ hennes 22e o 23e tatueringar, och jag var pa plats.
lite sugen sjalv pa att ha nagot litet fint skrivet pa foten eller nagonstans, kanske ordet "syster", alskar min syster mest av allt...

ska dricka en kopp the och sen ga till sangs, fortfarande lite trott med tidsomstallningen har, men an sa lange har det gatt bra.

godnatt alla, sov sott.

ska uppdatera lite bilder sa fort jag har funderat ut det,

puss puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Va skönt att veta att du e framme. Hur länge ska du vara där?

Imorgon åker jag till Mia, kommer sakna dej mer än vad jag gör arje dag.. Puss my love

2009-10-29 @ 12:34:32
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: fia

jag älskar dig mest av allt. tycker vi ska göra likadana tatueringa.

2009-10-30 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0