delfiner

hur fantastisk kan en morgon bli,
nar runt nio snaret hor man over radion att det ar massa delfiner som leker utanfor.
jag sprang upp till fore deck och hangde mig over foren...
ca 13-15 delfiner som hoppar och leker och surfar pa vagorna som ges nar baten far fram.
de var riktigt stora och de alskade det!
helt otroligt, de var dar och lekte med oss i 10 minuter innan de forsvann.
maste erkanna att jag hade en tar i ogat och gashud pa armarna.
ibland bara det slar en hur vackert saker och ting ar, ni vet naturen och "dess liv" (haha det var djupt)

Kommentarer
Postat av: johanna

Men jisses vad underbart!!

Å ny kamera, nice..vad blev det? Så nu kan du ta ännu mer fantastiska kort.. Gud vad jag saknar dej.

2009-10-17 @ 13:03:34
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0