jobba jobba

da var allt igang igen, som om de aldrig akt hem...
men det ar nog ganska bra att det kanns sa, han aldrig bli nervos eller fundera pa vad som skulle goras, allt bara hande, sa smidigt sa...

vi  hanger runt med en annan bat, valdigt intressant, ser mkt folk komma och ga... hhhrrm!!!

men alla ar sa trevliga sa, annu trevligare nar de aker hem och vi alla kanske kan atervanda till semestrar, helger, nara o karlekar...

ringde precis min bank, men va for trott och vara nara pa att saga fel losenord 3 ganger... tur att jag tackade for mig efter 2a gangen och bad om att fa aterkomma...
Lloyds ar inte att leka med nar man val har fatt det att fungera.
tog nog ett ar att fa det upp och fungerande, sa da vore det lite visset att sabba det nu...

sova nu, upp och satta frulle vid 7 tiden, att gasterna vaknar tidigast 12 ar en annan sak...

ska det va sa ska det va!

Kommentarer
Postat av: johanna

Älskling då..jobbar du ihjäl dig? Hemma slårregnet mot rutorna och jag är i krig med storgossen. Han är inne på 2 dagen av dåligt humör. Har prov på torsdag, så det blir sena nätter med näsan i boken.

Saknar dej. Hade varit fint att åka till NY med dej och julshoppa. Syster ska dit, jag e grymt avis. Men så e det när man har småbran, no money och ingen tid över till nåt. Men jag hoppas du dyker upp i götet när jag ska träffa majja.

Puss älskar dej

2009-10-05 @ 08:53:40
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0