organisering och planering...

ar sa fruktansvart trakigt, men en san skon kansla att ticka av saker pa listan.
har precis suttit i telefon med min utlanska bank i ca 20 min, men nu e det klart. SA SKONT!

borjat packa och hitta saker.
men resvaskan ar fortfarande inte hittad. kanske kan kopa en ny, ena hjulet var ju borta anda... hmm!

viktiga papper i en plastficka, alla sladdar och laddare mm i en ziplockbag.
fragan ar: vilken vaska ska jag ha som handbagage? och ska datorn med?

var ute igar kvall med Linni, Buzz, Foy o Carlo.
det blev massa tapas och annu mera vin, sa det var skont att jag var ledig idag, sov sa gott till 12.
de andra borjade jobba vid 8...

har hittat en kortlasare for minneskortet i kameran. den ar ju totalt sonder efter Ibiza. men minneskortet var kvar.

sa, battre sent an aldrig:


andi, buzz, huw och carlo


the crew


nats, Ibiza baby


nats, john, linni, kayla och andi


john, nats och linni








den har bjuder jag pa! efter denna bild, finns inga mer bildbevis fran kvallen, undrar varfor...?

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja den sista bilden ser du helt väck ut.. Men gud vad jag saknar dej, tom i det tillståndet. Hoppas man får se dej snart. Puss massa massa love

2009-10-12 @ 20:21:13
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0