sista kvallen...

ar gjord, nu vantar sangen och sen e det sondag... antligen!

ryktet gar, att vi ska stanna och ha ett dygn av fran imorgon eftermiddag, kan inte komma pa nagot battre stalle att vara pa da an Ibiza.
an sa lange har jag bara sett on fran baten, sa det ska bli intressant att borja eftermiddagen pa en beach club och sedan vidare in i natten...

har aldrig sett mina fellow crew members sa seriosa som idag, angaende imorgon, haha...
deras mail gar varm, mobiltelefonen ringer, hotell bokas.


det ar stort!


Kommentarer
Postat av: FIA

Skönt för dig my love.. Nu ska jag snart sticka och göra min livs första tenta! DU får hålla tummarna.. Jag älskar dig. Vi får höras snart så vi kan planera lite när vi ska ses, PUSS PUSS

2009-10-04 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0