solsken

haft en solig dag idag.
startade med en lang sovmorgon och sen en promenad ner till hamnen for frukost.
varm choklad med gradde och marsmallows
dagens soppa
och wraps...
(pappa, denna ar till dig...)
gick langst med vattnet, tills vi hamnade vid stora shopping centrat.
eftersom Andrea bara hade flipflops pa fotterna och det ar ca minus grader har, var jag tvungen att kopa mig ett par varma skor...
ar nu agare av ett par UGGs, trodde jag aldrig att jag skulle kopa.
ikvall blir det att laga mat med ett glas rodvin i handen och senare bio, Couples Retreat...

Kommentarer
Postat av: johanna

Klart älskling...du är välkommen anytime!! När kommer du, nåt datum bokat?

ÅÅåånästa vecka åker jag till Mia, lovely!!

Puss

2009-10-19 @ 19:18:34
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0