sova sova sova

ar det jag gor for tillfallet...
helt underbart, ni vet den skona, mysiga, underbara somnen.
har sovit till elva 5 dagar i rad och sen en liten tupplur mellan 4 - 6, ja ja, antar att jag behover det.
men, pa onsdag ar det tidiga mornar som galler, upp vid sju och ta hand om mina underbara kusiner.
da ska frukost goras iordning, snack bags for skolan och the for morbror och moster.
ska bli sa mys pys att leva lite familjeliv igen.
sa pa tisdag bar det av till San Francisco, Mountain View, antligen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Den som fick sova.. Inte ens när man e magsjuk, som nu, får man fan sova..

Hur länge blir du i San Fran?

Puss

2009-10-24 @ 12:36:17
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Fia

Önskar SÅÅÅ mkt att jag kunde följa med dig. Ringer dig idag, massa skvaller!

2009-10-25 @ 08:59:30
Postat av: johanna

Älskling..flyger du nu eller? suck Uppdatering tack!! Puss love

2009-10-26 @ 21:51:39
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0