det blev en liten flicka...

mina finaste vanner har fatt en liten flicka idag, gud sa underbart, en liten liten en.
hade gatt bra med allt, kejsarsnitt, men allt gick fint.
Grattis Kristin och Martin!

mamma ar har fortfarande, idag ar vi sega, malar naglarna, dricker vin och packar vara vaskor.

aker pa fredag, men imorgon hinner vi inte, ska pa avskedsmiddag for Nicole hela crewet, ca 20 personer och mamma, hihi.

aker till flygplatsen tidig tidig morgon fredag, mamma flyger till Sverige och jag till England for en trevlig langhelg, tillbaka mandag sen kvall igen.

far se om det bli nagon fest med Prins Harry...

 

                        

                         tycker sa synd om mina pojka som fatt arbeta i sporegn hela dagen


tack Sofia for ditt fina inlagg, kul att du foljer med mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0