forsta dagen i Paris...

var utover det vanliga.

borjade morgonen men en detoxfrukost pa vart hotell, med detox som 'thing'.

sen begav vi oss pa en langpromenad och jag hade kartan i hogsta hugg och guidade oss, skulle borja var Paris resa med lite shopping och sen se lite kultur.

under promenadens gang hittade vi en otroligt vacker coffe shop, starbucks... haha, alskar starbucks, sa morgonen var stralande.

hoppade sedan pa bussturen som tar dig runt de beromda sevardheterna pa ca 2 timmar, har man bara sa fa dagar sa tyckte vi det var ett bra satt att upptacka och orgentera sig lite.


                        
                         promenad pa gatorna i Paris


                        
                         Nats och Linnea pa bussen, Triumf bagen.



                        
                         jag, men annu viktigare, imperiet i bakgrunden, kara Louis Vuitton.


                         
                         vacker shopping


                        
                         finns inga ord hur speciellt detta kandes, magiskt.


                        
                         tror vi alla kande likadant. Nats, Linnea och Claire.



dagen var utmattande, laddandet for dag nr tva borjar, Moulin Rouge...





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååå låter underbart! Fan vad jag saknar dig. Så jag går sönder. Önskar de var du, ja å majja som va där..älskar dig!

2009-09-15 @ 20:45:24
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0