Ibiza

da var man pa Ibiza for forsta gangen i sitt liv.


Ibiza port, old town

tyvarr kommer jag inte fa se mycket utav det tror jag. kanske mot slutet beroende pa nar och var trippen avslutas...

sa imorgon borjas det, frukost, lunch och dinner service i varldsklass.

can't wait!


verkar som semestern ar ordnad iallafall, det kan man gladjas at.
3 veckor i oktober till november och sen 2 veckor over jul, sa skont och jag ar sa glad.

nu ska det bara planeras vilka dagar som ska spenderas var...
trollhattan, goteborg, san francisco, london och tyskland.

forslag?

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag ska ju till Mia den 30 oktober och sova över. Komsi komsi!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-02 @ 16:55:52
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0