imorgon...

da har vi antligen klarat av var sista dag av 7 veckors charter.
kommer in i Antibes hamn imorgon vid 2 tiden och gasterna lamnar baten frammat eftermiddagen.
kan inte riktigt forsta att dagen ar har, da vi kan borja leva for oss sjalva igen, helt otroligt.
men, det har varit 7 helt fantastiska veckor, vi flickor har fungerat sa bra tillsammans och vi har skrattat sa mycket de senaste veckorna.

nu ar det bara veckor med strand, bad och drickbart som galler.

imorgon kommer vi ha en stor crew dinner pa Helios i Jean les Pins.

                        
                         Helios

och vi behover inte betala ett ore av notan. kan tanka mig att det blir nagra hundra drinkar pa ett crew pa 24 personer och helkvall pa det.

och sen blir det stranden i en vecka.
vi fick vart efterlangtade paket fran Victorias Secret idag, har aldrig sett 5 tjejer sa lyckliga (och nakna) prova bikinis...
valdigt nojd med min sota,

                        
                          Victorias Secret

okej, hon ar lite slankare an mig, men efter att tappat 5 kg pa 7 veckor kan nog aven jag kanna mig ganska nojd i denna sockersota sak.


imorgon ar det jag som ar lycklig.


Kommentarer
Postat av: alice

hej vacker! Gud vad skönt att det är över för er nu, emn ni verkar ju ha haft det kanon! Jag är i venedig nu och snart blr det malta o shipyard..

Du kommer vara skitsnygg i bikinin!

Saknar er alla!

Kärlek

2009-09-02 @ 15:00:07
Postat av: Fia

Gud vilken fin bikini! Hoppas du kommer kunna sola njuta och dricka ett eller två glas vin nu syster.

2009-09-02 @ 17:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0