mamma

mamma ar har... hon kom till mig i fredags och stannar i en vecka.
helgen har varit valdigt mysig med shopping, vin, tapas och lite drinkar.

hotellet ar jattefint med den storsta hotellfrukosten jag sett.
om vi tappade bort varann pa frukosten bestamde vi oss for att motas vid graddtartan... hihi.

mandag och tebax pa jobbet, blivit promotad igen, klattrar upp.

imorgon flyttar mamma in pa baten med mig inagra dagar, ska bli mysigt.

och pa fredag morgon bar det av till London Town over helgen, myspys.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Så mysigt ni har det :-) Det hotellet vill jag också bo på! Hälsa din mamma och njut av resten av veckan! Saknar dig till tusen, puss o kram

2009-09-21 @ 18:35:00
Postat av: sofia

Sofia här, du vet hon som bodde på vallbrottsgatan 19 för ca 10000 år sedan (det känns som om det var så länge sedan iaf). är grymt avundsjuk på dig som får se så mycket underbara platser! själv sitter man fast i skolbänken, och ska va där tills pension. men jag har ju valt det själv så jag har bara mig själv att skylla.



fortsätt skriv massa bra om dina undera resmål!!!

2009-09-23 @ 22:04:58
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0