Palma

pa vag till Palma, paborjade var resa fran Frankrike igar eftermiddag. har gatt forvanadsvart bra faktiskt, det skulle vara jatte mkt sjogang, men det har varit lugnt.
de sista timmarna nu ska det vara lite gungit bara.
jag blir sa trott av att vara pa sjon nar vi gor crossings, igar efter jobbet gick jag till sangs for en tupplur, 4 1/2 timma senare vaknade jag, da var det bara att ta pa PJn och lagga sig igen.

ikvall ar det Benjamins sist dag, han aker tillbaka till England imorgon och tillbaka till universitetet, fy vad trakigt...
men, det betyder hejdamiddag ikvall, hela crewet, tapas och rodvin i massor.
watch out Palma, we are back!!!

imorgon ar det fredag, da kommer min favorit person i hela varlden till Palma med flyg och ska stanna hos mig i en hel vecka.
min alskade mamma.
vi ska ha sa mysigt och det ska bli underbart att ha mor och dotter tid tillsammans.

livet ar harligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet du om att du är värdefull, att du är älskad här och nu?

Vet du om att du förgyller livet, att ingen annan är som du?

Vet du om ett band så starkt, som aldrig kan gå av?

Det är där hela tiden, det går med ner i min grav.



Du är min sol om dagen, som lyser starkt och skönt.

Du är min måne om natten, som speglar sig i gräset som är grönt.

Du är min Andrea, en vän alldeles för långt ifrån.

JAg vill ha dig närmre, än bara på telefon.

Du är mitt liv, min egen Tage om du minns?

Och jag är så överlycklig att du bara finns.



Du räddar mig när jag faller, du stöttar när jag går.

Den finaste gåvan, förutom du, fick jag när jag fyllde år!



(jag kunde inte hålla mig. Räknar dagarna och tiden tills vi ses. TACK!!!!)

2009-09-17 @ 15:25:46
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Fia

Får säga att Johanna skrev oerhört fint.



Jag saknar er super mycket. Önskar jag kunde shoppa skor med er. Men ni var söta som hörde av er iaf..



Men bara jag vet när du är i tyskland och när det passar dig så ska jag planera in att komma så fort jag kan! Älskar dig!

2009-09-19 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0