sista dagen...

med mamma!
har precis kommit hem efter en crew middag med alla pa Wasabi Blue, sa trevligt.
det var god middag och saki bomb for hela slanten, aven mamma...

sa skont att mamma har fatt traffa alla mina nara och kara, se hur jag lever mitt udda men underbara liv, kanske antligen forstar hon hur min vardag ser ut efter denna vecka, underbart.

klockan ar 24:00, ska packa det sista infor morgondagen och sen bar det av till London, kan inte vanta...
min helg kommer bli helt fantastisk med goda vanner och lite turist saker.

ska packa det sista, sova i 4 timmar innan taxin kommer och hamtar oss.

until next time in London Town, have a good one....


// Andi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0