tebax i antibes

tebax i antibes, baten, hem ljuva hem...

nice var helt fantastiskt, sa underbara 3 dagar, angrar att vi inte stannade inatt oxa.

min underbara vaska ar pa plats, helt kar, helt perfekt!!! men oj oj oj...

var pa sjukhuset och besokte min van, sa underbart att se honom, log, rorde armar och ben, daliga skamt. men fortfarande en valdigt lang vag att ga. operation, tog ben fran hoften och forde till ena ryggkotan, ohh kan inte forsta hur det kan ga sa fel. sa orattvist.
love u!

imorgon ar sista lediga dagen, ska spendera den sa bra jag bara kan, frukost pa favvostallet, pedicure och sen blir det nog stranden.
pratade me sverige idag, gud va jag saknar mina nara och kara.

Ulf: din hippa Iphone sager att det ar fortfarande de datumen som galler for min lilla visit, och det ska bli sa fantastiskt att komma och halsa pa igen.

Bax: jobba pa palma sa kan du ut och flyga lite, vore sa roligt.

godnatt, sangen ropar efter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0