trott

efter 2 massiva kvallar och en dag pa stranden sitter jag nu pa baten och ar pa watch, ganska skont faktiskt.
skont att gora min watch nu sa att jag kan vara ledig sen, anda till onsdag, yey!

var ute igar och at middag pa var favorit restaurang blue elephant, ett besok pa absinthbar och kvallen var gjord...
vidare till nasta bar (hopstore)  och dar fick vi alla for oss att leka den dar leken irlansk julafton, ni vet nar man snurrar runt en pole med pannan och ska sen springa sa rakt som mojligt, ganska bra att gora detta pa en strand eller en fotbollsplan, inte i en fullsatt bar, sa halften av vart crew spenderade nog mesta delen av det besoket pa golvet... sa moget, nej, men gud va jag skrattade.

ar solbrand, brand!!!
var entre pa royal beach idag var perfekt, de var sa glada att se oss. 
sa lyxigt.

ska planera mina kommande dagar nu, tror jag ska till Nice och bo pa ett riktigt fint hotell i 2 natter.
en liten shopping tur till Cannes med flickorna och sen aker vi till Paris den 12e for Brents fodelsedag, ska fira Brents fodelsedag pa Molin Rouge, kommer bli helt fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Faen va gött du lever. Du tr väl väl hand om dig min käraste? Gud jag drömde om dig och Mia inatt. Jag längtar så jag blir inte klok...

Puss

2009-09-04 @ 21:26:19
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0